Przejdź do treści

SPOTSHOT – Academy of Social Advertising – zobacz filmy zrealizowane przez uczestników!

W 2017 roku w warsztatach filmowych organizowanych przy wsparciu technologicznym Canon Polska wzięło udział ponad 100 młodych ludzi z Polski, Węgier, Włoch i Francji. Tematyka spotów filmowych realizowanych przez grupy warsztatowe była ściśle konsultowana z ekspertami Wydziału Prewencji i Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, służąc przygotowywanym przez mazowiecką Policję kampaniom społecznym. Dzięki współpracy z CASTORAMA Radom, młodzież miała okazję realizować sceny filmowe we wnętrzu przygotowanej specjalnie na tę okazję profesjonalnej hali zdjęciowej.

W gronie specjalistów czuwających nad przebiegiem warsztatów znaleźli się m.in. reżyserzy: Katarzyna Klimkiewicz, Grzegorz Zariczny i Antoni Nykowski, aktorzy: Anna Mucha i Robert Gonera, producent filmowy Derrick Ogrodny, scenarzystka Agnieszka Kruk, montażystka dźwięku Dorota Nowocień oraz autorzy zdjęć filmowych: Adam Palenta i Michał Dąbal.

SPOTSHOT – Academy of Social Advertising

organizator:
Stowarzyszenie FILMFORUM

współorganizator:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

Projekt współfinansowany ze środków:
Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

partner technologiczny:
Canon Polska

partnerzy:
Association Les Arts du Spectacle (Francja)
Szitafilm kft (Węgry)
Associazione Cinematografica e Culturale Laboratorio dei Sogni (Włochy)

Projekt 2017-1-PL01-KA105-038197 realizowany przy wsparciu programu Unii Europejskiej ERASMUS+

Wyłudzenie pieniędzy metodą „na wnuczka”

Łańcuch zdarzeń – kampania przeciw dopalaczom

Życie to nie gra – cyberprzemoc – stop hejtowi w sieci

SMART STOP – bezpieczeństwo w ruchu drogowym

Spoty zrealizowane w ramach projektu „SPOTSHOT – Academy of Social Advertising” współfinansowanego przez program Unii Europejskiej ERASMUS +

Filmy odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autorów i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ nie ponoszą odpowiedzialności za ich zawartość merytoryczną.